sommardag

Imorse gick jag upp tidigt och skjutsade pappa och Josefin till flygplatsen, sen åkte jag direkt och hämtade min moster Ylva och kusin Linn, mamma och Ellen och stack ut till stugan i Sörmjöle. Det var alldeles algomt lurigt väder, så nu är jag helt bränd. Men vi låg vid poolen och solade och badade och hade kul, ända fram tills det att jag var tvungen att börja jobba klockan 17. Så himla skön dag. På torsdag ska det bli liknande dag, har jag tänkt, med Petra. Då åker vi till stranden istället, med picknick!!! Älska picknick.
Just nu sitter jag hemma hos pappa (ska bo här medans dom är bortresta) och försöker ladda upp en video vi filmade idag, men deras internet är ju helt åt arslet. Dessutom tror jag att pappa har gömt all sprit från mig? Jag förstår inte varför han inte litar på mig... antagligen har jag tänkt hålla mig nykter nu när jag har möjlighet att köra hela tiden!!!!!!! Här kommer några bilder:
(Denna bild skulle jag vilja döpa till "fett ägd".)

Ingrid hjärta Lasse from Ingrid Kling on Vimeo.


Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0