Några bilder och en sjukt bra video

Här kommer några bilder. Dom första är från gårkvällen med Jennie, dom lite längre ner är gamla från en annan utekväll... För någon vecka sen.
Jag och Jennie var på en brygga på ön och grillade, lyssnade på musik och hade fruktansvärt trevligt. Vi önskade att varje kväll kunde vara som den. 
För någon vecka sedan...
Jag vill påpeka att vi inte är berusade här, utan att vi bara älskar big booty bitches. Originalet ser ni nedan.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

IHIHIHI vilka fiiina bilderrr!!! Jag ska framkalla alla dessa bilder, och göra det somrigaste albumet EVER. Så ska jag kolla på det i vinter när man kvävs av mörker-deppet. Så de så!

2011-07-31 @ 16:39:16

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0