mina fötter luktar

Mina fötter luktar surt, men det är något jag riskerar genom att ha mina promenadskor på jobbet. Fan, nu kom jag precis på att jag faktiskt inte har använt dom för att ta promenader än, utan endast till att få det snäppet bekvämare på jobbet när jag står hela dagarna... Snyft. Hum hum hum. I dagarna bestämde jag mig för att "ta ansvar" över att dra ihop en liten reunion för klassen som tog studenten för ett år sen. Ta ansvar innebär typ mer eller mindre att skapa ett facebook-event... CHECK! Förhoppningsvis är det många som är taggade, skulle vara kul att träffa alla igen! Justja, om det är någon som har tips om lägenhet i Stockholm till hösten får gärna säga till! Det är inte till mig utan till min fina vän Malin som behöver det! DANKE!
Igår var jag med Linn:

Ingrid är taggad from Ingrid Kling on Vimeo.


Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0