HARRY POTTER

Minns ni förra veckan?

Ingrid är taggad from Ingrid Kling on Vimeo.

Och igår kväll ca 23.30...

Ingrid och Ellen är taggade from Ingrid Kling on Vimeo.

 

VI SÅG HARRY POTTER!!! Satan vad taggade vi var. Och den levde helt klart upp till mina förväntningar, måste jag säga. Den var bra som egen film, den var väldigt korrekt och bra tolkad utifrån boken... Ja, den var väldigt bra, helt enkelt. Lugnt bästa Harry Potter-filmen och förmodligen den som jag kommer se mest genom åren. Åh, så sjukt bra avslutning till serien, det är lite sorgligt att det inte kommer fler böcker eller filmer nu... Snyft. Och om ni undrar varför filmen bara tar slut innan vi kommer till ett fantastiskt klimax så var det för utrymmet på kameran tog slut....

-

Annars sitter jag bara och håller andan eftersom jag vilken dag som helst nu (innan fredag) kommer få reda på om jag har blivit antagen till min utbildning i Halmstad eller inte. Vill bara få veta, tack.

-

Snart jobb, sen ikväll blir det middag med Petra och Oskar. Imorn jobb och kanske lite hänga med Linn, fredag klassfest, jobb i helgen och på söndag får jag äntligen träffa Jennie igen. Dessutom kommer Becky och Malin hem till helgen, så den närmaste veckan kunde inte kännas bättre!


Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0