för att må lite bättre

Ibland när lite för tråkiga tankar om allt möjligt börjar krypa in i hjärnan, så brukar jag se på något klipp på youtube som får mig att skratta högt. Vad som är roligast kommer och går, men något som alltid funkar är bloopers från filmer och serier som jag gillar. Bäst är bloopers från Vänner, och det finns från alla säsonger på youtube. Ett tag i början av sommaren brukade jag börja dagen med att sätta på datorn och kolla på något klipp som antingen fick mig att bara le eller till och med skratta högt rakt ut. Det fick mig alltid till en bra start på dagen, även om det bara var något litet. Så det är mitt lilla "dagens tips" till alla där ute. You're welcome.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0