får jag be om största möjliga tysssssstnad

Bloggtystnaden har berott på att jag har bott hos pappa i lite mer än en vecka när han varit bortrest. Det har varit skönt att bott fett nära stan och ha en superfin lägenhet att bo i, men internet där... Alltså jag orkar inte ens gå in på det. Jag vet inte hur många kvadratcentimeter av mitt hår som jag har slitit på grund av saknaden av internet där. Åh, jag har blitt galen. Istället har jag där suttit och sett på TV. Pappa har väldigt många kanaler + inspelningsfunktion på tvn. Ni kan ju gissa vad jag har spenderat döda timmar med. Men nu är det skönt att vara tillbaka i rummet på Mariedal och mina kära dator igen. Ack, den suckar efter att ha längtat efter min beröring så länge. Jag är tillbaka, käre älskare. Jag är tillbaka.
-
Annars då? Ja, inte mycket annars. Jag har bara några dagar kvar på jobbet, sista passet på söndag, och efter det har jag två veckor ledigt innan jag åker ner till Halmstad. CALL ME! Nej, men seriöst, det är då jag har tänkt passa på att hitta på saker vareviga dag och föreviga min (förhoppningsvis) sista sommar i Umeå. Så hör av er ni som viiiill.
Nu är jag precis hemkommen från en trevlig långpromenix med Petra i detta underbara väder. Vi räddade typ en katt som nästan satt fast. Det var sjukt spännande i ögonblicket, ska jag säga er. Nu ska jag ta tag i att söka studiemedel från CSN och adressändra till Hallesta. Och ja, jag försöker hitta ett bra smekisnamn för Halmstad.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0