det där med disciplin...

Den senaste veckan har jag varit ute på hela FYRA timlånga promenader, och jag är väldans nöjd med mig själv. Jag har även lyckats undvika kolhydrater HELT på jobbet i nästan två veckor, inte ett enda strips och inte enda godis har slinkit ner, mina vänner! Är väldigt stolt över detta. Dock är jag fortfarande en liten godisgris och jag har svårt att hålla mig från att äta sånt som jag typ drömmer om att få stoppa i min mun. Och nej, jag pratar icke om manliga könsorgan (skämmes, tamefan), utan om biten Nogger-glass som jag tryckte i mig efter dagens promenad. Hehe, oops. Sen den där incidenten häromdagen var faktiskt en olyckshändelse - jag ramlade och RÅKADE få in snoppen i min mun. Sen ramlade jag igen. Och igen. Och igen. Olyckshändelse. True story.
-
Malin tipsade mig om att läsa Josephine Bornebuschs blogg (Mickan i Solsidan, ni vet), och den är helt fantastisk rolig! Jag är helt fast. Så jag tänkte tipsa er om den jag med!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0