busy lady

Nu blir det lite tyst i bloggen ett par dagar. De senaste dagarna har jag legat ute och stekt i det fina vädret eller stått inne och stekt på Sibylla. Hoho. Litet snabbmatsskämt. I alla fall, nu ska jag snart dra iväg till jobbet ännu en gång, ikväll kommer Petra på middag och imorn sticker jag iväg till Skellefteå med familjen i några dagar! Det ska bli sjukt kul, och det lär ju finnas många bilder efter denna lilla tripp. Här kommer några fina bilder från de senaste dagarna.
Lasse var med såklart!!

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

Hahaha jävla inrid, bikinibilder på mig är ett big nono!

2011-07-08 @ 16:34:52
Postat av: jennie

jag gillar din urringning!

2011-07-09 @ 23:55:05
Postat av: Tova

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 04:44:44
URL: http://djurförsäkring.net

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0