antagningsbesked 1

Iiiiih, jag kom in på utbildningen i Halmstad! Me so happy!!!! Som många av er har varit vänliga nog att påpeka så var det kanske inte så himla otippat, men jag var ändå sjukt nervös och man vet faktiskt aldrig. Rätt som det är får varenda jävla MVG-barn för sig att söka just min lilla utbildning i Halmstad. Men icket, jag kom in med mina mediokra betyg, vilket gör mig himlarns glad. Den 15 augusti kör alltså jag och pappa ner till Halmstad med de få ägodelar jag har i bilen. Jag har pratat med chiefen här på jobbet och sagt att jag jobbar juli ut, så då är jag ledig i två veckor innan jag åker vilket förhoppningsvis innebär att jag får mycket tid med min familj och vänner innan jag behöver ta mitt pick och pack och åka. Det känns sjukt skönt, tralalala.

Ordbajsningar
Postat av: LN

kommer sakna dig! men reklamen under ditt inlägg "Vad ser du? - Pung -Spena -Näsa" kommer ju alltid finnas kvar<3

2011-07-14 @ 17:10:26
Postat av: Jonas

=) =) =) VAD BRA!

2011-07-15 @ 02:08:57
Postat av: kuk

2011-10-27 @ 14:08:10

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0