Turistdag idag

Idag har vi unnat oss en liten turistdag här i London. Imorn börjar allvaret med jobbsökandet, samt en Ung i London-träff på Svenska Kyrkan!
Idag började vi i alla fall med att träffa vår landlord, Gianluca italienaren, och betalade the security deposit. Där rök lite pengar, men det var ju väntat. Det hela gick snabbt, och vi fortsatte vår dag nedför Oxford Street. Inne på Top Shop höll vi (jag) typ på att få hjärtklappning av att typ ALLT var snyggt, men jag lyckades gå därifrån utan någonting! Vi handlade egentligen bara på Primark, och där köpte vi ytterst nödvändiga saker till rummet, nämligen överkast och tupperware-lådor. Jag köpte mig en handduk också.
Nu bjuder jag på några bilder från min egen kamera, men snart kommer det några jag snor från Malle också.
Vi gick på British Museum och kollade in lite grejer.
Och ja, det kommer bara bli bilder på Malin, och Malin har bara bilder på mig. Deal with it!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0