Skön dag

Det blev en lugn dag idag. Inget Westfield, eftersom Malin fortfarande kändes sig för sjuk för att gå ut. Så då bestämde jag mig för att gå en liten promenad till biblioteket och kirra lånekort. Notting Hill Gate-bibblan är stängd i flera veckor för renovering, så det blev en ganska lång promenad, ända ner till Kensington High Street och biblioteket där. På vägen hittade jag även ett H&M och Ecco, så då köpte jag arbetskläder ändå!
Det blev inte så mycket spännande, utan endast grejer till jobbet: svarta byxor och vita tröjor. Allt gick på £60.
Köpte riktigt fina skor på Ecco, £65. Dessa kommer jag nog kunna leva i, riktigt bra kvalité!
Jag lånade boken Past Mortem av Ben Elton (författare till Mr Bean, Blackadder och regissör av Queen-musikalen!) och köpte en Vogue-tidning till sjuklingen Malle.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0