sista bestyr!

Imorgon 9.30 går planet till Stockholm, så nu springer jag omkring och fixar med de allra sista bestyren! Om någon skulle ringa mig nu och komma till mitt mobilsvar kommer dom få höra att jag är i London, men inte än! Planet till London går alltså på måndag förmiddag. Jag ändrade mitt mobilsvar nu för att folk som eventuellt ringer och försöker få tag på mig på mitt svenska nummer ska veta att jag inte längre använder det. På måndag kommer det första vi gör förmodligen vara att skaffa nya, brittiska SIM-kort, så jag skriver mitt nya nummer här på bloggen då!
Idag har jag spenderat sista dagen med mamma, vi var på IKSU Spa och körde lite ZUMBA. Det var väldigt kul, sen simmade vi och slappade i några olika pooler. Riktigt skönt eftersom jag nu stressar omkring som en liten... köttbulle. Och i helgen blir det alltså bröllopsfestligheter eftersom min käre fader gifter sig i storkyrkan! Jag tror det kommer blir mikket kul! Sen får jag ju hänga med Malle och Becky, också!
Nej, nu ska jag fortsätta fixa!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0