saturday, som man säger

Idag är det lördag, och eftersom vi för det mesta söker jobb på butiker och caféer som brukar ha fullt upp under lördagar, anser vi att detta innebär helg även för jobbsökarna. När vi dessutom har landat både provjobb och intervjuer under nästa vecka så tycker vi att vi förtjänar att turista lite mer. Är man i London så är man.
Malle tar med sig systemkamerna, så det kommer nog upp lite snyggare bilder än mina senare ikväll! Hyggelig helg på er, som man säger på norska (enligt Frida i alla fall)!
Förresten kan var och en av er kolla in Fridas och tjejernas blogg nu när de är i Stavanger och jobbar! jaergata.blogg.se heter den och får mig att skratta högt var dag!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Så himla roligt att du uppdaterar bloggen så flitigt!! Och vilket galet sug jag fick i magen efter London när jag såg alla bilder.. Visste inte ens att jag saknade det överhuvudtaget, men det gör jag tydligen!



Så himla fin du är i din nya cape och röda handskar, blir alldeles varm inombords!



Saknar dig, gör jag också. Kram!

2011-01-15 @ 13:30:27

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0