provjobb snaaart

Sitter och preppar lite för provjobbet på Daylesford om en dryg timme. Till lunch/frukost blir det lite överbliven (efterbliven?) köttfärssås. Hade tänkt äta det på macka, men sen såg jag att brödet vi hade köpt gick ut för en vecka sen, alltså typ innan vi köpte det. Och ändå hade dom det ute i butiken, liksom. Vi har sett det flera gånger att saker som kött och grejer har gått ut för några dagar sen, men ändå säljs i butiken. Helt sjukt.
Sedan är jag fruktansvärt besviken på Londons biografer. Det finns fett många biografer här, bland annat två stycken bara i Notting Hill, men ändå visas det bara typ tre eller fyra filmer. På alla hemsidor är programmen typ "Mon-thu: The next Three Days/bjäbbjäbb", och så visas INGA andra filmer på hela veckan?!?! Dessutom är det många som har STÄNGT på helgerna!! Jag blir sjukt besviken eftersom jag vill se både The King's Speech och The Green Hornet som har kommit ut, men dom verkar inte visas någonstans. Himla skitbio.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0