pizzaaa

Igår firade vi med dyrpizzan från Domino's, och idag blir resterna lunch/frukost.
Idag ska vi tillbaka till Westfield-gallerian för att ladda upp med svarta byxor, vita tröjor och bekväma, svarta skor, som hör till min  arbetsuniform. Jag måste köpa mina vita tröjor själv, och dom måste vara långärmade, eftersom jag måste täcka min tatuering. Lite småtråkigt, men samtidigt visste jag att jag skulle vara tvungen att göra det i vissa tillfällen när jag skaffade den och valde att sätta den på underarmen. Nu tänker jag dock bara på sommaren, när det lär vara vaaaarmt, och jag måste ha långärmat...
Avslutar med en ytterst relevant video!

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Ajdå! Du får alltså inte visa upp tatueringen? Hm, bra att du inte gjorde den på halsen eller på händerna. Men tänk på dem som är supertatuerade, de skulle kunna missa en massa jobb.

2011-01-20 @ 15:57:54

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0