Nu börjar allvaret

Nu börjar alltså allvaret. Imorn ska vi börja söka jobb som galningar. Det är så svårt att veta om det är lätt att få jobb eller inte, eftersom alla berättar så olika hela tiden. Till exempel så fick vår rumskompis Miranda jobb idag på en bar, och hon har varit här i någon månad. Men sen verkar det inte som att hon inte har sökt så många jobb, utan tagit det lugnt och så där. Så det är verkligen svårt att bedöma.


Hur som helst, imorn har jag tänkt börja söka här runtomkring i Notting Hill, för här finns det ganska bra med caféer och butiker. Jag har ju inte jättemånga CVn utskrivna, men det ska vi nog kunna fixa på Svenska Kyrkan imorn, så tills dess får jag hålla till godo med det jag har! Sedan lyder planen att om jag inte får något napp här i Notting Hill kommer jag nog sätta mig på tunnelbanan, hoppa av vid varje stopp och söka där runtomkring, allt för att det ska bli så nära till jobbet som möjligt. Hotell och liknande kommer jag nog scouta på internet innan jag går ut och söker, och det får nog bli över hela stan. Förhoppningsvis får jag väl napp någonstans så att jag inte behöver utöka sökning mer än så, hehe!

Bjuder på några fler bilder från idag.


Jag leker Freddie framför Queen-musikalen.

Jag utanför vår port. Det är rådrygt, det är inte ett vanligt lås, utan ett hänglås som är jätteklurigt att lsa upp.

Jag som låser upp porten (det här är som en liten berättelse!!)

Jag som låser upp vår dörr (man har inget handtag på dörren, utan man har som bara nyckeln. Så glömmer man den är man fucked)

Jag som förstör Malins alla bilder, hahahahahaha.
Nej, nu blir det susselulla!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0