matförgiftning

Ugh, jag har nog fått en släng av matförgiftning... Det som jag skrev för att avsluta förra inlägget "Jag mår ganska illa, undrar om jag har ätit något galet" visade sig vara allt för sant. Jag spydde två gånger innan jag gick och la mig, sen var det som ett jävla clockwork. Klockan 23, 01 och 03 fick jag lov att springa upp ur sängen på grund av illamåendet. Sista gången hann jag inte ens till toan utan fick väcka stackars Malin med mina kväljningar. Stackarn.
Idag mår jag i alla fall bättre, och förhoppningsvis ska jag kunna få i mig något. Blir dock kanske inte stora äventyr, har verkligen ingen energi i kroppen. Dessutom har alla tunnelbanelinjer förutom central line stängt, och kommer ha det varje helg i några veckor framöver. Så mycket för helgdagsäventyr!

Ordbajsningar
Postat av: Jonas Karlsson

Oj oj oj =/ Krya på dig!

2011-01-29 @ 20:10:48

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0