matdags på Aldridge Road Villas

Jag och Malin har precis gjort vårt första hemlagade mål mat i denna lägenhet på Aldridge Road Villas. På något sätt måste man ju underhålla sig på, så här kommer lite bilder!
Man måste spara överflödet i nyinköpta matlådor...
Vilken tur att jag har en rumskompis som gillar att diska!!!!
Nu ska vi göra oss i ordning för Ung i London-träffen på Svenska Kyrkan!

Ordbajsningar
Postat av: Elin

Här sitter man och googlar på Aldridge road villas, och vad dyker upp om inte en bild på ens gamla kök ;) Vet inte om ni bor kvar fortfarande men säg hej till Gianluca från mig... eller vid närmare eftertanke, don´t. :D

Svar: Hahaha herregud! Nej, bor inte kvar, flyttade i mars 2011! Och nej, Gianluca är inte direkt någon jag saknar att ha och göra med hahaha. Men gud så stört, när bodde du där?
Ingrid Kling

2012-09-23 @ 10:59:22

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0