Lite shopping...

Vi började dagen på Portobello Road. Där fanns det tyvärr inte jättemycket jobb att söka sådär, men det var trevligt ändå. Dit kommer vi nog gå igen på lördag när det är stor marknad med mycket folk, säkert lite roligare då. Vi hittade i alla fall den här grafitti-målningen längst upp på ett hus.
Den fick mig att småle.
Så här såg Malle ut inför sin intervju.
Och den är capen köpte jag på Top Shop.
Det var faktiskt mitt första köp i klädväg, så jag är lite nöjd med mig själv. Dessutom behövdes det en ny jacka, för det är sjukt varmt här. Riktigt behagligt väder hela tiden, till skillnad från Sverige. Tyvärr har vi ingen termometer, men jag skulle tippa på i alla fall över 10+. Ibland blåser det lite, men aldrig speciellt kallt.
Hur som helst var det här en välbehövd investering, dessutom tycker jag att jag faktiskt ser riktigt London-smart ut (smart som i snygg, inte smart som i klipsk) i den!
Nu blir det lunch (tortellini)!!!!!!! Hungrig.

Ordbajsningar
Postat av: LN

så himla fin du är bebi!!

2011-01-13 @ 19:16:36
Postat av: becky

fin cape!!

2011-01-13 @ 20:58:08

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0