ledig daaag

Hade en fruktansvärt härlig dag igår, med långpromenad, bra bok och en ännu bättre film att avsluta kvällen med! Så jag tänkte försöka mig på det där med motionering igen, det var kanske där all lycka låg?
Eftersom jag börjar jobba på måndag tänkte jag ta vara på en av dom sista dagarna HELT ledig, och utforska London lite. Så jag lär försöka ta mig bort till Hyde Park där jag tror att jag aldrig har varit. Sen vill jag typ stå och glo på Buckingham Palace, jag har insett att jag är fånigt fascinerad av kungafamiljen. Ikväll eller imorgon ska vi också på bio igen och se Black Swan med Alena, vår brittiska rumskompis!

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Du skulle också kunna se om du hittar ett billigt och bra hotell i din närhet. Jag antar att det skulle bli bättre om du hittar något där än om jag ska leta rätt på något härifrån. Eller kanske finns det något bed and breakfast i kvarteren?

2011-01-21 @ 16:00:05

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0