Jag lever!

Efter att ha snittat typ tre inlägg om dagen i en vecka nu, så blir det ovanligt med detta som kommer som sent. Oh well, det beror på att jag för en gångs skull varit upptagen!
Jag har stått och delat ut broschyrer på mässan Top Drawer i Earl's Court Exhibition Center hela långa dagen. Jag har hjälpt en tjej som heter Linnea som har ett eget företag som heter Renaissance Life (som jag sagt så många gånger idag att jag knappt kan stava det längre). Kolla in länken, för det är verkligen helt sjukt snygga grejer som jag får vara med och sälja! Är mycket stolt faktiskt. Min stolthet hör också ihop med att jag hela dagen fått höra Linneas pris om att jag är den bästa försäljaren hon har haft! Jag har typ rodnat hela dagen! Sedan verkar det också vara så att hon ska anställa någon att sälja hennes smycken runtom i butiker här i London, och det verkar som om jag ligger rätt bra till.... Spännande! Nu hoppas jag på att morgondagen går ännu bättre än idag så att jag har en chans om jobbet! DESSUTOM råkar det vara så att Linnea ska ställa ut under London Fashion Week i februari, OCH GISSA VILKA TVÅ SOM SKA FÅ HJÄLPA TILL OCH SÄLJA SAMT FÅ TILLTRÄDE TILL FASHION SHOWS + ALLA KÄNDISAR OCH VIKTIGA PERSONER SOM SKA VARA DÄR?!?!?!?! JEPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE KÄCKA TJEJERNA PÅ ALDRIDGE ROAD VILLAS!!!!!

Om det inte vore för att Malle låg i sängen med 38+ graders feber skulle hon nog kyssa mig. Jag måste vara hennes favoritperson just nu, haha!

Ordbajsningar
Postat av: Hon med 38+ (39!) graders feber

HAHA, det vet du att jag tycker!! Lovar att jag ska kyssa dig när jag är frisk ;)

2011-01-16 @ 21:48:59
Postat av: jennie

åååhhhhh... vet du hur spännande ditt liv framstår? BRA JOBBAT!!

2011-01-16 @ 23:09:10
Postat av: Pappa

Du gör oss gröna av avund! That's my daughter!

2011-01-17 @ 09:47:43

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0