INTERVJUUUU

YESSSSSSSSSSSSS, Jag har landat en intervju på Småland Coffee, ett svenskt café här i London, Waterloo. Som jag sa i mitt tidigare inlägg så skulle jag förmodligen må bättre senare på dagen, och det GÖR JAG! Imorse mådde jag ju dels dåligt pga hemlängtan (men ett Skype-samtal från Linn och Ellen och mamma), men också för att jag kände mig så hopplös för att jag inte hade något att göra. Nu har jag dels fått nån sorts aktivitet att få dela ut broschyrer på någon sorts modemässa för ett svenskt smyckesföretag under tre dagar, start på söndag. Jag får £20 per dag + ett presentkort på £100 på deras hemsida! Så det är ju i alla fall nånting!
Och sen på tisdag 11.30 ska jag alltså på en intervju på Småland Coffee!!!! Jag blev medlem i en facebookgrupp för Londonsvenskar, där hade någon skrivit om att dom sökte jobb på Småland Coffee, så jag mailade dit typ igår, och idag svarade om och ville bjuda in mig till intervju! Så på tisdag smäller det, oj oj oj.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

GRATTIS :DDDDD

Åh, jag är SÅ avundsjuk på dig! GOOOSH!

Hoppas du har det bra i alla fall och att du får jobbet :D

2011-01-14 @ 19:46:29
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0