HIRED!!!!!

YESSSSSSSSSSSSSSSS, jag fick jobbet på Daylesford Organic!!!!!!!! Det var ett av jobben jag sökte på FÖRSTA DAGEN, och jag fick det!! AWESOME-SAUCE! Var som sagt och provjobbade idag, det gick skitbra, och nu ringde hon och sa bara direkt typ "Hej, tänkte bara berätta vilka tider du ska jobba nästa vecka", sååå. HAPPY!
Just nu sitter jag och Malle och firar med Domino's pizza (svindyr men svingod pizza), och imorn blir det ännu mer firande med The Green Hornet på bio! HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

GRAATTIS grattis grattis!!

2011-01-19 @ 20:34:45
Postat av: Mormor

Grattis Ingrid!

Duktig flicka!

Vad är det för jobb Du har fått?

undrar mormor och morfar

2011-01-20 @ 16:47:55
Postat av: Hanna

Grattis Ingrid!!! ASSUME! Ser att du har det bra där i London :) är lite avundsjuk på din långa londonpromenad, den lät fruktansvärt härlig!

KRAM

2011-01-21 @ 20:21:41

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0