FRÄSCH

Har nu avslutat min nästan tre timmars långa promenad runt sydvästra London. Startade härifrån Notting Hill, ned till Kensington Garden, Hyde Park, Green Park, Buckingham Palace och sen hem igen. Dock tjyvade jag lite och tog tuben hem. Men jag fick faktiskt skavsår, och då hade jag ändå gått i typ två och en halv timme, så det gör inget.
Men jag har haft en riktigt skön dag hittills. Musik i öronen, vackert väder och alldeles yr av lycka. Om jag hade haft en Boston Terrier bredvid mig hade bilden varit komplett!
Här kommer lite bilder.
Ett monument för Prins Albert, mittemot Royal Albert Hall, där för övrigt Cirque de Soleil uppträder!!! Det skulle äga att få se det, men biljetterna kostar väl snor!
Som ni ser var det riktigt fint väder, men jättekallt - HELA EN MINUSGRAD!
Och i Hyde Park köpte jag en chokladmuffin (jag förtjänade det), och det var typ den godaste muffinen (muffinsen?) jag någonsin mött! Den var helt perfekt saftig, med chokladbitar och typ CHOKLADSÅS (?!) inuti!! Den var så god att medans jag åt den så önskade jag att jag kunde äta den MER! Herregud!
Så om ni kommer till Speaker's Corner någon dag kan jag rekommendera chokladmuffinsarna där.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0