britterna kan det där med reklamer..

Jag har ju ingen TV här i lägenheten, däremot sitter jag på Channel Fours "Four on demand" och tittar på "tv" där. Det är ju mycket mindre reklam, men ändå lite grann, alltså samma som i Sverige. Hur som helst så gillade jag den här reklamen, den fick mig att skratta:
Och sen är det en reklam för Tena Lady som typ får mig att gråta. Jag hittar inte reklamen på Youtube (bara på polska), men den går ungefär så här:
"What's the first thing you notice about me? Is it my piercing green eyes? Or perhaps my impressive salsa moves? Well, it certainly won't be my occasional bladder weakness! Tena Lady - the last thing anyone will notice."
EUW och LOL samtidigt!!! Jag hatar den så himla mycket, får mig att skratta och gråta samtidigt. Så himla konstigt och äckligt sagt. Jag hatar Tena Lady nu.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

REKLAMEN I LIKE!!

2011-01-20 @ 23:26:50

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0