Brick Lane

Nu har vi alltså kommit hem från en dag i östra London, bortanför Liverpool Street. Det var alltså där vi hade tänkt bo först, men nu känner jag att jag mer har hamnat rätt här i Notting Hill än i östra delen... Många hus var fallfärdiga och jag kan bara tänka mig hur mycket droger som cirkulerar där. Eller ja, det finns nog mycket droger här också, men ni kanske förstår vad jag menar med att stämningen inte kändes så jättemysig.
Här kommer i alla fall lite bilder.
Jag som tycker att typ gamla, stela, torra munkar är goda - kan ni tänka er hur goda NYGJORDA MUNKAR ÄR!??! My tongue died and went to heaven.
(Det var fem st för £2, alltså bättre än ICAs fyra för 20)
Så här mycket fick vi för £5 sammanlagt. Vi räknade avocadosarna (vad fan heter avocado i plural??), och det var 15 stycken. 15 stycken för £1. Och ja, pappa, jag vet, du hade ett avocadoträd på gården när du bodde i Afrika. Käften.

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

För visst har jag berättat att vi hade ett avocadoträd på gården när jag bodde i Afrika?

2011-01-25 @ 11:59:25

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0