Att ta farväl

Usch, det är så fruktansvärt jobbigt att ta farväl av folk, som jag har behövt göra de senaste dagarna. Dessutom känns det väldigt mycket som att jag inte riktigt har fattat att jag kommer att åka om bara några dagar, och vara borta minst tre månader, kanske ännu längre! Därför tror jag att jag inte gör ett jättebra jobb på att ta dessa farväl, för det bli som "... jaha... hejdå, då... vi ses... eller inte... hehe... hej!", när många av dom förtjänar så himla mycket mer. Jag skulle vilja kunna ge långa kärleksförklaringar till allihopa, särskilt efter att jag har fått känna på så mycket kärlek de senaste veckorna. Så detta blir som det officiella avslutet, då jag tackar alla mina vänner för allt stöd jag har fått de senaste veckorna, allt intresse ni har visat för mig och mina London-planer (för det är väl allt jag har pratat om...) och för att det verkligen känns som att vi kommer hålla bra kontakt under den här tiden!
Så tack, tack, tack, och massa stora och underbara kramar till er alla!
Juste, och alla som följer den här bloggen har verkligen förtjänat gratis boende i London om ni någonsin kommer dit! Så hör av er!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0