AARRGHH

Alltsååååååååååå TVÅ kvällar har jag nu tittat på klockan och insett att jag måste gå och lägga mig för att klara av morgondagen. Blir så less! Igår tittade jag på klockan under kvällen och såg av någon himla anledning att den var sju, och jag tänkte "skönt, då hinner jag diska och läsa min nya bok ett tag och gå och lägga mig i bra tid!", men när jag tittade på klockan några minuter senare så var den TIO!!!! Fråga mig inte hur jag kunde se så fel, men det gjorde jag i alla fall. Och så hade hela min kväll försvunnit!
Och nu slutade jag jobbade klockan åtta, så det är väl egentligen inte så konstigt att klockan har hunnit bli tio... men nu har den det i alla fall. Och jag är trött och mår ganska illa... Undrar om jag har ätit något galet. Imorgon är det i alla fall ledig dag och jag ska försöka hitta på något riktigt kul! Hoppas alla får en trevlig helg!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0