WOOH

Haha och snabbt gick det!!!! Nu ringde dom från glasstället jag var på tidigare idag, Gelata Mia, och frågade om jag kunde komma på intervju på måndag! Thaaaank you! Och ungefär samtidigt smsade Mikaela, en svensk tjej som jag lärde känna lite på Daylesford, om jag ville hänga med på Svenska Kyrkan och sen vidare ut på en klubb här i Notting Hill som heter Arts Club! Universum verkar gilla mig, så det är ju bara att tacka och ta emot!
Hahaha känner mig så här alldeles tokigt glad just nu! Tjoho!

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Alldeles utmärkt! Skulle tro att detta jobb passar dig bättre? Kul att du får kompisar i London. Puss och kram, eller som det står på de lysande skyltarna i framrutan på Göstas Bussar: Buss och kram!

2011-02-03 @ 08:47:03
Postat av: jeeennie

SWEEEET!

2011-02-03 @ 10:50:08

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0