trial!

Det gick snabbt! Jag gick på intervjun, och den gick tydligen bra, för nu ringde dom precis och ville att jag skulle provjobba på torsdag. Dom var väldigt trevliga, och det känns bra med själva jobbet, men tyvärr kommer dom inte kunna erbjuda heltidsjobb förrän i typ april. Eller när vårvädret börjar komma. Dom säljer ju glass, så dom är väldigt beroende på vädret. Om det kommer värsta mycket sol och blir varmt nu under mars så lär jag nog få jobba mycket, men annars är jag ju körd, eftersom lönen bara är £6 i timmen. Så dom sa att dom kan erbjuda mig 20 timmar i veckan nu i början, och sen att det går upp. Självklart tar jag det eftersom jag inte har någonting annat, men det kommer bli knaaapeeert. Fy vad tråkigt. Jag såg att Domino's över gatan söker anställda, kanske ska söka där. Har typ en hemlig dröm om att lära mig göra pizza, haha.

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Bra att kunna baka pizza. Sök jobb där, vetja!

2011-02-08 @ 15:08:10

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0