torgskräck

Jag har gått lite fram och tillbaka på vad jag ska hitta på för mig själv idag. Malin jobbar ju som vanligt, så jag får underhålla mig själv. Och sitta inne i lägenheten är inte ett alternativ. I sopkorgen hamnar även att söka jobb, eftersom det på lördagar är så smockat med folk överallt att jag typ får torgskräck. En gång åkte jag och Malin ner på Oxford Street en lördag, och det började typ klia över kroppen på mig som när man ser massa myror krylla på marken vid en myrstack. Jag kan som inte fatta att det ens FINNS så mycket personer?! Sen börjar tankarna komma smygandes om hur många av alla dom jag ser just nu som är olyckliga, som funderar på att ta livet av sig, som inte har någon att komma hem till, eller kanske kommer hem till någon som slår dom osv osv osv. Fruktansvärt deprimerande, börjar fundera på om jag har någon sorts paranoid psykisk sjukdom eller nåt.
-
Hur som helst, det jag tänkte skriva var att jag nog kommer ta mig ner (upp? bort?) till Camden Market och gå en liten sväng där. När jag var där sist med mamsingen min för... sex år sedan(?) så var det en ganska alternativ marknad med mycket punkgrejer, och var och vartannat stånd sålde något som hade med Nightmare before christmas att göra, haha. Dock köpte mamma en grön jacka som jag nu har snattat med mig till London, och eftersom det är TOLV PLUSGRADER UTE IDAG så hade jag tänkt ha på mig den till marknaden. Bara för att, liksom.
Åh, hittade en bild på min första header!!! Så himla underbar bild på Paris. Och Granitskuggan? Jag hade det namnet länge, vet inte riktigt vart jag fick det ifrån. Om jag inte minns helt fel var det ett av Jennies påfunt. På den tiden ville jag inget hellre än att åka till Paris, det vill jag i och för sig fortfarande... Men jag tycker jag har kommit mig en bra bit på vägen i alla fall! London är inte fy skam!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Jag fattar inte vart jag fick granitskuggan ifrån?

2011-02-06 @ 00:20:58
URL: http://jenkla.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0