schliten dag!!

Efter en sjukt trevlig gårkväll på Arts Club tillsammans med Malle, Agnes och Alena, har det råkat bli en ganska schliten och trög dag idag. Har suttit och sett på Spaced på youtube (om ni inte har sett den serien rekommenderar jag den STARKT!!) och pillat naveln. Jag hittade också lite bilder på olika bloggar om hur mycket snö det är i Umeå just nu, och jag och Malin har mest suttit och sagt "VI FATTAR INTE ENS?!?!". Det känns helt otroligt att ni har så mycket snö och vi är sura för att det är under +10. Gräset är fucking grönt och man behöver inte tänka två gånger på vad man ska ha för skor. Jag tycker synd om Malle som ska tillbaka till Sverige om en månad (snön lär väl inte ens vara borta då?) och är sjukt glad att jag ska till Spanien i några månader... Förresten har jag bokat flygbiljetten nu, den 19 mars bär det av!
LAPIN KULTA!!
"Smack that"
Malin blev typ utmanad på en dance-off av en helt tokigt galen kille.
Kolla min tatuering, råcool ju!
När jag skulle gå och lägga mig möttes jag av den här synen! Vi hade pyjamasparty och Agnes fick sova över. Trångt och mysigt. Lugnare än när Mattias sov över...

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0