QUEEN!

Min födelsedagsöverraskning till min käre rumskompis blev alltså ett besök på Queen-musikalen!!! Det var första gången för oss alla tre, och jag kan i alla fall säga att jag blev helt blown away! Herregud så härligt med så bra musik, så bra show och härliga röster i nästan tre timmar! I love it.
Innan vi åkte iväg ringde Louis från Domino's och frågade om jag ville vara med på något imorn klockan tolv. Om det är provjobb, vanligt jobb eller jobb över huvud taget vet jag inte ens, eftersom jag inte hörde vad han sa. Han mumlar som en tok! Hur som helst tackade ja, och jag vet inte ens till vad. Men det ska nog bli spännande. Dock är jag lite motvillig eftersom jag var inställd på jobb på måndag, och imorn ska det ju bli så fint väder och jag hade sett fram emot en riktigt lång promenad... Men nej, det blir väl jobb istället. Lika bra, har iiiiinga pengar.
Ska inte skriva så mycket mer nu, måste sova lite grann. Det ska bli spännande att se hur det blir med oss alla tre i sängen. Säkert trångt och mysigt. Men sen sticker turturduvorna iväg på hotell i två nätter, och då blir jag helt ensam... Snyft. Får bjuda in en av prostisarna på gatan här utanför för att hålla mig sällskap. Just no kissing on the mouth...

Ordbajsningar
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 13:51:08
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Jennie

Vad rooooligt att du har SETT Queen-musikalen!!!!!!!!!!! VISST VAR DEN HELT FCKING AWESOME?!! Och rooolig?!



iiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh

2011-02-13 @ 10:13:02

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0