oj oj oj

Här på London Fashion Week flödar gratis champagne, så efter tre glas måste jag erkänna att jag är lite på lyset. Fyllebloggande, here we come! Nej, nej, mamma och pappa och farmor och mormor, ni behöver inte oroa er. Jag mår bra och kommer icke att göra något dumt ikväll. Har idag jobbat på Fashion Week, där träffade jag en tjej som heter Lovisa som jag klickade ganska bra med! Hon är au pair, kom hit för en vecka sedan och har en kusin som är modell som ska fixa in oss på något after party ikväll! Hennes au pair-familj har även gått med på att låta mig komma till deras hus och baka åt dom, eftersom jag har bak-abstinens. Mycket trevligt, måste jag säga.
Nej men nu måste jag äta middag och duscha, sen bär det ut i (förhoppningsvis) kändistäta London!
I BID YOU ADIEU!

Ordbajsningar
Postat av: Olof

Mamma, pappa, farmor, mormor? Det är ju jag som oroar mig! :(

2011-02-20 @ 00:01:55

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0