Ny dag.

Idag tar jag nya tag och börjar med något jag velat göra länge - gå på The Museum of Natural History. Tar självklart med mig alla mina CVn i hopp om att finna jobb. Det är nog bäst om jag börjar ta tag i jobbsökandet så fort som möjligt, så jag inte hamnar i lathetens nät och bara tycker det är skönt att sitta hemma eller glida runt på stan hela dagarna.
-
Jag hade nog ganska många olika syften med att komma till London, men ett av det största var att jag ville bli mer självständig, självsäker och fatta att jag är stark som ensam person. Jag har upptäckt att det är mitt genomgående tema i min dagbok som jag har skrivit sen jag och Björn gjorde slut. Igår kände jag mig faktiskt steget närmare, eftersom jag verkligen har försökt att se hela inte-få-jobba-kvar-på-Daylesfordgrejen som en positiv grej istället för att bli nedstämd. Det har inte tagit mycket energi att tänka "So what? Dom tyckte inte att jag passade in där, och det tyckte ju inte jag heller, så skit i det!", vilket gör att jag känner mig mycket mer annorlunda än från i höstas då minsta lilla sak fick mig att ge upp. Även om jag saknar Björn väldigt mycket, och har en väldans tur som har Malin med mig här, så känns det väldigt bra att jag faktiskt inte behöver en annan persons ord för att kunna tro på mig själv.
Jag är stark, snygg och bäst!

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Du har verkligen bästa inställningen Ingrid! YOU GO GIRL :)

Stor kram från ett slaskigt Gotland

2011-02-01 @ 15:24:58
Postat av: margareta

Ja, det är du Ingrid...du är STARK och snygg men inte bara det o även VACKER..och BÄST...

Jag tror på dig..

kram från Malins Mamma!

2011-02-01 @ 15:27:31
Postat av: LN

Oj, här händer det saker! Både till det yttre och till det inre... Heja på, bra Ingrid! Ja, kolla upp det där med hotellen, för även om de först erbjuder deltid är det ju inte ovanligt att tiden utökas efter hand. Kram, mamma

2011-02-01 @ 16:54:37
Postat av: LN

det är bra, din SEXBOMB!!! men kolla där uppe, mamma tog min indentitet

2011-02-01 @ 19:16:11
Postat av: jennie

Det är klart du är!!!

2011-02-03 @ 10:51:24

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0