nattliga äventyr

Det har gått bra att sova tre personer i en säng i natt. Eller, bra och bra, problemet var i alla fall inte att det blev för trångt, om man säger så. Det är nämligen så att Mattias verkar ha för sig regelbundna nattliga äventyr, så även inatt. Innan jag ens hade hunnit somna sätter han igång om att det är små gubbar på väggarna. Malin förklarar att det är tydligen så här det ligger till, och jag har svårt för att sluta skratta. Några timmar senare vaknar jag av att Mattias står lutad över mig, griper tag i min arm och börjar trycka, samtidigt som han påstår "Det faller ju ut!! Jag måste ju hålla fast det, annars faller det ju ut!". Jag, som typ hade glömt bort att Mattias ens var där, höll ju på att kissa på mig av rädsla. Efter några ögonblick fattar jag att han sover och puttar bort honom. Sen vänder jag på mig så att jag ligger skavfötters med paret, och får sova resten av natten. Det visade sig senare att han drömde att det var någon sorts låda som höll på att ramla ut, haha. Ja, herregud. Är glad att dom sover på hotell dom kommande nätterna... Kanske jag får mig nån sömn!!!
-
Blogg.se dampar, så jag kan tyvärr inte lägga in någon bild på paret som jag hade tänkt. Oh well.
Snart ska jag iväg på jobb-eller-vad-det-nu-är på Domino's. Fy vad jag hatar mig själv för att jag inte tog reda på vad det är jag ska göra idag. Kommer typ spy om jag ska måsta bära något tungt eller göra något rådrygt. Sjukt otaggad!!
Och ikväll, lonely som jag kommer vara, kommer det nog bli Svenska Kyrkan och melodifestivalen. Det kommer nog bli trevligt, men jag är fortfarande halvrädd att ta mig hem ensam sen ikväll. Särskilt eftersom Edgware Road är fylld av egyptiska demonstranter. Eller dom kanske är borta idag i och för sig... Jaja, önska mig lycka till!

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

hahahaha

2011-02-13 @ 10:23:26

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0