men FUCK

Okej, förlåt för att jag dampar med massa inlägg idag istället för att sprida ut dom över några dagar, men jag har två saker att berätta:
- Dom ringde nyss från Domino's och ville att jag kommer på en intervju imorgon!! Mina pizzabagardrömmar kanske kan gå i uppfyllelse! Eller nu när jag tänker efter så sa han aldrig intervju, han ville bara att jag skulle komma förbi imorgon klockan sju?... Uh-oh. Rapetime.
- Jag satt här och försökte underhålla mig själv så hårt att jag GLÖMDE BORT TIDEN och nu är det för sent att åka till Svenska Kyrkan på musik quiz. Alltså seriöst, hur sämst är jag? Och nej, jag kan inte hetsåka dit och komma lite sent. Jag hatar folk som kommer sent, och dessutom måste man dela in sig i lag, och jag kommer ju vara ensam, så jag kommer få hamna i loserlaget. Inte kul, hörni!

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Lycka till med pizzerian! Hoppas verkligen att du får ett jobb snart. Skype ikväll, torsdag?

2011-02-10 @ 09:28:59

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0