Lyckades ändå

Ja, jag lyckades komma mig ut på en runda ändå. Eftersom jag gick upp relativt tidigt så insåg jag att jag hade alldeles för mycket tid av dagen kvar för att slösa bort den på Masterchef. Så jag duschade, skrev referenser på alla CVn och tog en liten promenad nedför Portobello Road. Jag lämnade in CV på några caféen, men jag hoppas verkligen på ett litet konditori/glasställe alldeles vid Notting Hill Gate. Dom sökte folk som kunde jobba heltid som har någon erfarenhet av kaffemaskin (tack Paus!) och dessutom sa killen där att han tyckte om mig! Muy bien, tycker Ingrid, och åker hem igen för att belöna sig själv med lite mer Masterchef samt choklad.
Ikväll ska jag iväg till Svenska Kyrkan på Ung i London-träff, har faktiskt inte varit där sen första veckan vi kom. Det blir filmkväll ikväll, så jag hoppas på något bra. Det verkar som om jag kommer att få gå ensam eftersom Malin jobbar till sju, men det blir nog bara trevligt! Och så ska jag inte glömma bort att kolla anslagstavlan på kyrkan efter folk som anställer.
Bjuder på den HÄR gamla bilden av mig själv, hahaha. Bloggen har fått alldeles för få bilder på sista tiden då jag har jobbat och inte haft något kul att ta kort på. Så i fortsättningen kommer jag, om jag inte har några aktuella bilder att lägga upp, bjuda på någon gammal bild som jag har publicerat på bloggen för länge, länge sen. Börjar längst bak och jobbar mig framåt!
Den här bilden är nog tagen precis när jag hade permanentat mitt hår, jag tror det var höst/vinter 2007? Åh, mitt gamla, röda rum i huset... Snyft, jag saknar dig!

Ordbajsningar
Postat av: Jonas Karlsson

Hoppas på kaféet då! =)

2011-02-03 @ 11:07:25

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0