LONDON ÄGER IBLAND

AAHH ibland är jag sjukt glad att jag bor i London! På söndag är Chinese New Year celebration på Trafalgar Square med värsta paraden och såna där kinesiska stora drakar ni vet!!!!! Ska bli så sjukt häftigt, är så taggad!!!!
Och på fredag tar jag ledigt från jobbsökandet för att sticka till Brick Lane och TRÄFFA GORDON RAMSAY JAG DÖÖÖÖR!!! Det är sån här Comic Relief-grej här i London på fredag, och Gordon ska alltså stå och servera curry på Brick Lane - OCH GISSA VEM SOM KOMMER STÅ PÅ FÖRSTA PARKETT OM INTE INGRID KLING?!?! Jag ska typ klä mig helt i rött eller något så han inte kan undvika att se mig. KAMERAN I HÖGSTA HUGG. Satan vad taggad jag är.
Feature image
PASSAREJ GORDON!!!

Ordbajsningar
Postat av: Jonas Karlsson

Hahaha du lyckades förmedla taggadheten!!!

2011-02-01 @ 23:39:05
Postat av: becky

OMG JAG DÖR!!!!! Hoppar på att plan till London NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU GORDON RAMSEY I LOVE YOU och ingrid du måste fota honom och ge honom mitt telefonnummer!!!! samt lite naked pics, jag skickar över dirr ;)

2011-02-03 @ 12:06:32

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0