LFW

Sitter och äter med ena handen och uppdaterar bloggen med den andra. Vilken nörd jag är. Sitter och taggar inför dagens London Fashion Week-session på Somerset House nere vid älven, höll jag på att skriva. Floden, menar jag ju såklart. Hahaha älven, vilken norrlänning jag är!
Idag vet jag dock inte om det blir så många celebrity sightings (ja, det är nästan endast därför jag är där), eftersom vi typ bara ska sätta upp montern och förbereda allt sånt.
-
Imorn ska jag även på ännu en intervju för FRAE, en frozen yoghurt-butik nere vid Notting Hill Gate. Jag sa till dom att jag redan har ett part time job och gärna kommer på intervju, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det där. För om dom kan erbjuda mig heltid typ nästa vecka och slår Domino's lön (inte så svårt att komma över minimilön) så kommer det bli ett lite svårare beslut. Pratade med min högsta manager på Domino's igår om det, och han sa att om jag var villig att gå obetald intensivträning i två veckor så kunde jag få börja jobba heltid snabbare. Jag tycker faktiskt om honom jättemycket, och han försökte verkligen övertala mig att om jag stannade hos dom så skulle jag kunna bli assistant store manager inom ett halvår, för han trodde tydligen väldigt mycket på mig. Jag hade inte hjärta att säga till honom att jag förmodligen skulle vara hemma i Sverige om ett halvår... Ja, gud, ja. Vet då inte vad jag ska göra nu, direkt. Men vi får väl först se hur det går på den här andra intervjun.
-
Nej, nu blire FASHION WEEK!!

Ordbajsningar
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skulle du vilja ha ett eget inlägg med valfri text,länk & bild + en bildlänk i menyn i min blogg? var då med om att bli helgens blogg genom att läsa det här inlägget: http://robinhoods.se/2011/february/helgens-blogg.html#comment

2011-02-17 @ 19:22:30
URL: http://robinhoods.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0