kära bloggen

Jag har nu suttit och läst igenom ALLA min gamla blogginlägg, och jag kan säga er att det är en hel del! Som jag tidigare har sagt så önskar jag att jag vore lika rolig som jag var på den tiden. Fy vad jag har suttit och skrattat åt mig själv, det är helt knäppt! Fattar inte vart jag fick en del saker ifrån!
Nu saknar jag dock min familj, eftersom många inlägg detaljerat beskriver olika knäppa sakersom dom har gjort (till exempel en första april då Ellen tog guacamole till middagen, slickade på skeden och stoppade tillbaka skeden i guacamole igen. När Alva såg förskräckt ut säger hon bara "APRIL APRIL!" Hahaha). Sen gjorde jag jättemånga listor på saker som jag hatade, saker som jag skulle köpa med alla pengar jag skulle tjäna på ett antal olika projekt och saker jag skulle åstadkomma innan jag dör. Den listan var så bra att jag har bestämt mig för att återskapa den här och nu:
  • Äta en sån där stor Subwaymacka, inte bara en halv.
  • Tungkyssa Jennie ORDENTLIGT, och inte på skoj heller. Helt seriöst. Med tungan.
  • Suga ut Jekkiepälsens själ. Också det ORDENTLIGT. Fast itne så seriöst, bara lite skoj sådär.
  • Slicka House i ansiktet så att han blir alldeles LEN, för hans skägg så ser så himlarns stubbigt ut.
  • Skaffa ett barn och lära det fel ord för färger och såna saker, och sen se hur lång tid det tar för den att lista ut att den är konstigt uppfostrad.
  • Få Nobelpriset, näcka på Nobelgalan och se om det är större straff för att näcka INFÖR KUNGEN elelr om jag bara får samma straff som att blotta sig.
  • Prova gå i bikini på skolan för att se vad lärarna säger.
  • Skaffa en tröja där det står "Gettin' lucky in Kentucky!" på
  • Förföra Madonna och sen DÖDA HENNE
  • Resa till månen
  • Tatuera mig
  • Uppfinna det perfekta toapappret - inte för tunt, inte för liten rulle, inte för mjukt, inte för strävt, inte för absorberande. (Behöver kanske inte tillägga att deet vi har nu så rinner typ all avföring av för att det typ inte absorberar något ALLS? Huuuuur ovärt som helst, dessutom är det så tunt så man sitter med fingrarna i anus)
  • Uppfinna den perfekta frisyren, så man ALDRIG behöver kamma håret eller styla det eller nåt sånt, och den blir ALDRIG omodern.
Jag är faktiskt ganska nöjd med att jag har åstadkommit en del av sakerna här ovan, som att äta en hel Subway-macka, kyssa Jennie (dock var det en nyårskyss utan tunga, men det gills lite grann), jag fick en tröja av Alva där det stod Gettin' lucky in Kentucky på, jag har tatuerat mig och jag HAR faktiskt hittat det perfekta toapappret!!! Det är inget mindre än Coops egna toapapper, som också är det billigaste! Helt otroligt!
Saker jag skulle lägga till på min nya lista som jag vill göra innan jag dör:
  • Hoppa fallskärm
  • Lära mig kinesiska
  • Köra en bil på fel sida av vägen (alltså i typ UK, inte pga fylla eller liknande)
  • Bo ensam i en lägenhet
  • Ha en hund!!!
  • Beställa en martini med oliver i glaset!!!
Nu kom jag inte på fler just nu, men ska uppdatera denna lista så ofta jag kan!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Suga ut min SJÄL?! Din blodtörstiga dementor!! Och jag kommer aldrig låta din tunga tränga sig in i min mun!! (men du kan få en gammal, hederlig puss om du vill!)

2011-02-10 @ 12:34:19
URL: http://jenkla.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0