hoppsan

Jag hade nästan glömt bort att jag har en arbetsintervju imorgon? Eller, inte glömt bort, men jag har inte tänkt på det i alla fall. Hm. Då borde jag kanske duscha också. Blä. Vad ska jag ha på mig? Jag vet i alla fall att jag ska ta mitt nya, lila-nästan-bubbelgumsrosa nagellack ("nagelnack" som jag sa när jag var liten), för det är ju ändå en glassbar, liksom. Och mina nya skor. Jo, jag borde definitivt duscha. Och sova. Godnatt!
Hoppsan, här kom pojken fram! Det här var nog precis när jag hade klippt av mig permanenten. Jag ser att jag står i Ellens gamla rosa rum, förmodligen för att ljuset var bäst där. Spännande.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Jag tror att första gången jag såg dig sådär, så schneakade jag lunch på droskan med dig? Det var typ nån köttgryta...



HÄRLIGA MINNEN!

2011-02-08 @ 11:25:55

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0