GELATO

Nu har jag precis kommit hem från provjobbandet på Gelato Mio i Holland Park. Jag hade faktiskt trevligt, hon som tränade mig var trevlig, och sen hade dom möte där hela dagen, så det var två andra managers som är managers över dom andra två butikerna som dom har i London. Dom killarna var i alla fall jätteroliga och skulle låtsas vara kunder åt mig så att jag kunde öva på att skopa upp glass och sådär. Vi hade kul, dom fånade sig och sa att dom var på diet och bara ville ha smala saker osv. Tyvärr sa ingen hur det hade gått för mig när det var dags att sluta, så jag har ingen aning om vad dom tyckte om mig. Förhoppningsvis tyckte dom om mig, för det var trevligt att jobba där, men jag behöver också heltidsjobb. DOm skulle höra av sig inom en vecka i alla fall, så då vet jag väl snart... Ska snart iväg på intervjun på Domino's, så det blir ju spännande!
Hahaha typ enda bilden jag hade på MATTIAS! Det är alltså han i bakgrunden, inte den grova she-male som sitter i förgrunden (Malin). Mattias kommer i alla fall hit ikväll - SPÄNNANDE! Det ska bli riktigt kul, faktiskt! För er som inte vet är det Malins pojkvän som jag inte alls känner speciellt bra. Så det ska bli extra spännande att se hur vi tre ska dela säng. Sen för er som inte vet det HELLER, så fyller Malin 20 år på söndag! Det gör Linn hemma i Sverige för den delen också!
Herregud, mycket att hålla reda på...

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0