första dagen

Haha jaa, herregud, det visade sig att jag inte hade kunnat ana vad det var jag skulle få göra på min första dag.
Jepp, jag fick alltså gå omkring med den enorma maskoten Danny på Portobello Road och Queensway och dela ut flygblad. Som min chef sa: "Danny, what the fuck is wrong with you?! Stop smiling!!!"
Min uniform!!!
Det var faktiskt sjukt härliga människor som jag fick umgås med idag, och jag tror dom som jobbar inne i butiken är minst lika härliga. Så jag ser faktiskt fram emot att få jobba där, ska ju tillbaka på måndag klockan fem för ett hetsigt Valentine's day-pass! Dock kan dom kännas lite halvt oseriösa, eftersom jag idag också fick veta att jag får betalt cash in hand, alltså i kontanter, varannan vecka. Oroa er inte, det betyder inte att jag jobbar svart, eftersom dom bad om NI-nummer. Men ändå. Kommer ha en himla massa cash liggandes här hemma?

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Du får allt ta och köpa en FET plånbok!! Och du är väldigt söt din uniform! :))

2011-02-13 @ 10:09:27

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0