förbereder mig

Förbereder mig för min tredje intervju här i London... Det ska bli spännande att se hur denna går till. Den första var ju med svenskar, så det var som en "riktig" intervju, med frågor som "vad kommer du bidra med till det här företaget?" och "nämn några styrkor och svagheter" osv osv. Sen på Daylesford var det lite mer avslappnat, men fortfarande att vi pratade om mig själv och hur jag trodde att jag skulle passa in osv. Den metod som jag tror återstår är typ:
- Vill du ha jobb?
- Ja, tack.
- Okej, kom på måndag.
Även om det skulle vara lite snopet om det var en sån intervju idag, så måste jag erkänna att det skulle vara skönt att få ett jobb bara sådär. Kassan börjar sina, och om jag inte får ett jobb innan februari är slut kommer jag nog måsta åka hem igen. Känns inte sådär jättekul.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0