Domino's

Någon som minns vad som skulle vara skönt inför intervjun på Gelato Mio några inlägg ner? Att intervjun skulle lyda:
- Vill du ha jobb?
- Ja, tack.
- Okej, du börjar på måndag.
Och det var ungefär så det var nu, haha. Sjukt skönt. Eller jag var ju faktiskt sjukt kvalificerad, i och med att jag pratar engelska. Ta-da! Han skulle ringa på söndag ifall jag hade fått jobbet, men eftersom han faktiskt inte frågade någonting OM MIG eller på något sätt tog reda på om jag var en bra kandidat på jobbet, så antar jag att det inte heller finns något som talade emot att jag skulle få jobbet. Så jag antar att jag har fått jobbet. Och då börjar jag på måndag. Hahah känns helt sjukt skönt, särskilt eftersom jag nu tog mina allra sista pengar från fonderna. Har 5000 kronor kvar för att betala hyran i slutet av månaden, och lever nu på 1000 kronor tills jag har fått en liten lön från Daylesford, som då ska hålla mig flytande hela mars månad. Var det tänkt. Fast nu behöver jag väl inte oroa mig så mycket om det?
Jag skulle få börja på 30 timmar i veckan, vilket passar mig ganska bra, och lönen ligger på £5.93 i timmen, alltså runt 60 SEK. Inte den bästa, men tydligen får jag löneförhöjning för varje sak jag lär mig, som att svara i telefon, göra pizza osv. Så småningom är det tydligen tänkt att jag ska bli assistant manager (va?!) och få öppna på mornarna osv. Haha helt sjukt skönt. Dom verkade i alla fall trevliga där, och det känns typ skönt att få vara på ett lite halvtaskigt ställe. Slipper jag ha så höga förväntningar på mig annat än att kunna svara i telefon och faktiskt säga något på det engelska språket. Tackar och bockar och tar emot.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

GRATTTIIIIIIIIS! Åhåååå, tänk, PIZZA-BAGARE? ÅÅåh, får komma till London och beställa och äta en pizza gjord av DIG! hihi

2011-02-10 @ 20:54:15
Postat av: Åsa

Det var alltså på Domino du fick jobb och inte på Gelato Mio? Svårt att hänga med... Grattis i alla fall!! Och måste tala om, den roliga idén med installationen var helt och hållet Anders, från början till slut! Så tyvärr, jag hade det inte i mig... Mamma

2011-02-11 @ 09:39:31

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0