chilledill

Inatt och idag har jag sovit ut ordentligt, något som jag tydligen inte har gjort på länge! Liksom, jag har trott att jag har gjort det, men jag har känt mig lite hängig och nu känner jag verkligen en skillnad efter 11 timmars sömn! Underbart!
Just nu sitter jag bara och tar det lite lugnt innan min intervju klockan 14.00. Jag tänkte visa två intressanta saker som jag har "fått" det senaste dygnet.
Av Linnea, som äger smyckesföretaget Renaissance Life som jag jobbar för på Fashion Week, var gullig nog att ge mig en liten present igår! Fick en läppenna och ett rouge från Make Up Store! Jag, som inte äger någonting från MUS, är i extas.
Sen "fick" jag även ett rejält bränt finger från ugnen på Domino's igår. Det kanske inte syns så bra på bilden, men det är en mycket sexig blåsa över hela fingertoppen på mitt vänstra pekfinger. Det gör fortfarande ont och gör det lite svårt att skriva på datorn. Första gradens brändskador, månntro?
-
Dom här bilderna tog jag vid fönstret eftersom ljuset var bäst där, men nu ser jag även att det fungerar som en pik mot alla hemma i Umeå! GRÖNT GRÄS - SUCK ON THAT!!!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

LÄPPENNA, ingrid?? ... Jag hoppas du är försiktig..



2011-02-19 @ 10:07:09

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0