Camden Market

Stack som sagt iväg till Camden Market tidigare idag. Det var inte så alternativt (läs: läskigt) som jag trodde, utan det fanns en hel del snygga grejer att titta på! Dock blev det så att det var så mycket att jag inte visste vart jag skulle titta, så det blev inte så mycket köp. Däremot såg jag väldigt många saker jag tror min kära syster Alva skulle älska. Jag kommer nog också skicka dit moster och kusin när dom kommer hit.
En av många Alva-tröjor.
Lite fler Alva-tröjor... Inte världens roligaste tema, kanske, men jag tror hon uppskattar det. Alva, det fanns också väldigt många djur-mössor.
Det fanns väldigt många olika matstånd överallt, med mat från hela världen. Dock bestämde jag  mig för indiskt och köpte lite chicken curry. När jag hade köpt och gick därifrån började alla kinesiska försäljare skrika på mig "OOOH, SHE ONLY WANTS CURRY, OOOOH, GO EAT YOUR CURRY LITTLE GIRL, OOOOH", verkligen ALLA samtidigt!!! Jag blev ju skiträdd och sa "but...but... I'm going to celebrate your new year tomorrow!" som för att visa att jag faktiskt gillar kineser. Då börjar dom istället "NEW YEAR IS NOT TOMORROW, IT WAS THURSDAY! ONLY ENGLISH CELEBRATES CHINESE NEW YEAR ON WRONG DAY!!!". Då sprang jag bara därifrån.
Man kunde faktiskt sätta sig och få dom här små fiskarna att nafsa av död hud från fötterna!!!! Råläskigt!
Usch vad tråkig jag är som går på värsta häftiga marknaden och sedan smiter in på H&M och köper en väska. Och dessutom hittar ett par skor som inte fanns i min storlek just där, men som jag ska gå och köpa på ett annat H&M senare. Det finns typ miljontals med H&M här, många finns på samma gata, liksom. Tror det ligger fyra eller fem stycken bara på Oxford Street.
-
Ikväll blir det melodifestivalen på Svenska Kyrkan! Kul att jag undviker det som pesten när jag är hemma i Sverige, men här blir det nästan veckans höjdpunkt. Eller, kanske inte när man har träffat Gordon Ramsay eller får fira chinese new year. Jag är i alla fall glad att jag slipper all jävla hype som pågår om melodifestivalen varje år hemma i Sverige.

Ordbajsningar
Postat av: Jonas Karlsson

Vilka kineser! =)

2011-02-05 @ 22:45:33
Postat av: JENNIE

USCH vad äckligt med fiskar som äter av fötterna? eewww... Och, va? Varför kaxa kineserna så fruktansvärt? hahahah så sjukt!



FIN VÄSKA!

2011-02-06 @ 00:26:05
URL: http://jenkla.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0