Bra råd!

Visst blir man glad när man tar emot råd från andra och det visar sig vara riktigt bra idéer? Den här gången fick jag rådet från Linn att jag skulle kolla på olika au pair-forum efter ensamma au pairer som ville träffa nytt folk under dagarna, precis som jag vill just nu när Malin jobbar mycket och sådär. Hittade ett forum där väldigt många olika hade skrivit om sig själva osv, men bestämmer mig för en tjej och mailar henne på Facebook. Kom precis hem från vår lunchträff, och jag måste säga att vi verkligen klickade! Härligare tjej får man leta efter, och jag är verkligen glad att det var just henne jag råkade fastna för! Nu åker hon hem till Sverige i en vecka, men jag hoppas verkligen att få träffa henne igen! När sånt händer blir jag glad, tralala.
-
Sedan hade jag nästan helt glömt bort att det är London Fashion Week den här helgen. Tydligen ska jag få hjälpa till imorgon, lördag och söndag. Vad spännande! Ser fram emot allt som kommer hända, förhoppningsvis ser jag lite coola kändisar. Ingen slår ju Gordon, men ändå. 

Ordbajsningar
Postat av: Jessica den härliga ;D

Gulliga du ;) Var oerhört skojsigt att träffa dig också!! Men nu lämnar du ju London och mig!! VI måste träffas innan du åker!

2011-02-24 @ 16:46:50
URL: http://forthewindowsinparadise.tumblr.com/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0