Birthday surprise!!

Hehe, idag hade jag planerat ännu en överraskning för födelsedagsbarnet aka Malin. Tidigt imorse packade jag väskan och åkte iväg till andra sidan Themsen och hotellet där Malin och Mattias bodde på över natten. Jag fick några ballonger från Domino's som fick hänga med:
Satt på tunnelbanan och blåste upp alla. Ingen frukost + sex-sju ballonger = yr i huvudet. Dessutom tittade många nyfiket på mig. "Hehe, it's my friend's birthday..."
Fick några panikSMS från Mattias som försökte hålla kvar en hungrig Malin på hotellrummet tills dess att jag kom dit. Ni skulle ha sett hennes min när hon öppnade dörren och jag stod där med ett gäng ballonger och sjöng. Priceless!!!
Några födelsedagskort hemifrån...
Det vanliga är ju frukost på sängen, men det nyaste är juuu...
... SUSHI PÅ SÄNGEN!!!!!!!!!!!
En go' och gla' tjugoåring på Camden Market. Nu är vi hemma, där jag stannar ett tag till och sedan möter upp paret på middag ikväll. Det ska bli väldigt mysigt!
-
Måste bara påpeka att Malin nu gnäller "... har ni glömt bort att det är min födelsedag idag?". Jävla skitunge.
Sen har jag ju självklart inte heller glömt bort att det är LINNS födelsedag idag!!! Grattis LIiiiiiiiiinnn.
Hahahahahah typ enda bilden jag hade på dig, Linn. Förlåt, men här är du egentligen i ditt rätta element - spelandes Guitar Hero!! Kjam på dig!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

sv: det är väldigt bra när man kommer ihåg det. ens dag blir aningen bättre. btw se nya serien Sherlock om du inte har gjort det. SJUKT bra :D

2011-02-14 @ 20:37:53
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0